Terugbetalingsbeleid (geen terugbetalingen)
OVERZICHT
Defecte of Beschadigde Producten Indien u defecte of beschadigde producten heeft ontvangen, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op met afbeeldingen van het product. Wij sturen graag een vervangende bestelling naar u op of geven u een volledige terugbetaling.
Artikelen Verloren tijdens het Transport Door bij ons te bestellen, gaat u akkoord met onze verzendtijden. De meeste bestellingen worden binnen de aangegeven tijdframes bezorgd; echter, externe factoren zoals douane-inspecties kunnen soms vertragingen veroorzaken. Als de verzendtijden van uw bestelling onze weergegeven tijdlijn met 10 werkdagen overschrijden, kunt u contact met ons opnemen en sturen wij graag een vervangende bestelling op of geven wij een volledige terugbetaling.
Retouren Wij accepteren geen retouren voor terugbetalingen. Onze garantie dekt alleen defecte of beschadigde producten, en artikelen die verloren zijn gegaan tijdens het transport. Uw tevredenheid is onze prioriteit, maar dit beleid is van kracht zodat we gratis wereldwijde verzending kunnen blijven aanbieden op alle bestellingen.
Verloren of Gestolen Pakketten Coolheatpro.be is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten die bevestigd zijn als afgeleverd op het adres dat is ingevoerd voor een bestelling. Na navraag zal Coolheatpro de levering aan het opgegeven adres bevestigen, de leveringsdatum, trackinginformatie en verzendinformatie van de vervoerder verstrekken voor de klant om te onderzoeken.