Veelgestelde Vragen

Payment

Welke betaalmethoden accepteren jullie? Je kunt alle belangrijke creditcards en PayPal gebruiken in onze winkel.

Hoe veilig is mijn persoonlijke informatie? CoolHeatPro.be houdt zich aan de hoogste normen in de branche om je persoonlijke informatie te beschermen met de beste beveiligingsoplossingen. Je creditcardgegevens en persoonlijke gegevens worden tijdens de verzending versleuteld met SSL (Secure Socket Layer) -technologie, die veel wordt gebruikt op internet voor veilige betalingen.

Order Tracking

Mijn trackingnummer werkt niet 90% van onze bestellingen heeft een trackingnummer beschikbaar. Het is echter mogelijk dat je bestelling geen trackingnummer heeft. Neem contact met ons op via support@CoolHeatPro.be als je meer wilt weten over je zending zonder trackingcode en we zullen ons best doen om je informatie te geven! Je ontvangt je trackingnummer per e-mail binnen enkele dagen na je bestelling. Je kunt vervolgens je bestelling volgen met de code op onze Track Order-pagina. Zorg ervoor dat je de code correct hebt ingevoerd, de beste manier om dit te doen is door kopiëren en plakken.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?

Wanneer je items zijn verzonden, sturen we een melding per e-mail naar je geregistreerde e-mailadres en naar het telefoonnummer dat je hebt gebruikt bij het afrekenen. Het trackingnummer is meestal beschikbaar binnen enkele dagen na verzending. Je kunt ook onze online besteltrackingpagina bekijken.

De tracking-site zegt dat het is afgeleverd maar ik heb mijn pakket nog niet ontvangen Soms markeren postale trackingdiensten een bestelling als afgeleverd wanneer deze je lokale postkantoor heeft bereikt, ook al heb je het pakket nog niet ontvangen. In dat geval, wacht nog een paar dagen totdat je postdienst het pakket bij je thuis bezorgt, of neem contact op met je lokale postkantoor, aangezien ze het item mogelijk voor je vasthouden.

Verzending & Levering Verzenden jullie internationaal?

CoolHeatPro.be verzendt wereldwijd. Verzending is beschikbaar voor bijna overal ter wereld.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Alle items zijn onderhevig aan een verwerkingsperiode voordat ze worden verzonden. 99% van de bestellingen verlaat het magazijn binnen 1-3 dagen na betaling. We zullen je per e-mail op de hoogte stellen wanneer je items zijn verzonden.

Mijn bestelling is niet op tijd aangekomen, wat moet ik doen?

Als om welke reden dan ook je items niet binnen 45 werkdagen na de aankoopdatum zijn aangekomen, neem dan contact op met support@CoolHeatPro.be.

Hoe lang duurt de verzending?

Standaard Internationale Verzending: 5-7 werkdagen Alle bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden vanuit ons magazijn. In drukke periodes kan het tot 5 werkdagen duren voordat een bestelling wordt verzonden.

Hoe wordt het pakket afgeleverd?

Dit hangt af van waar je woont en welk product je bestelt. Het pakket wordt afgeleverd bij je thuis, in je brievenbus, op je veranda of bij het lokale postkantoor met een bericht achtergelaten in je brievenbus.

Hoeveel rekenen jullie voor verzending?

We bieden GRATIS verzending wereldwijd!

Van waar wordt mijn pakket verzonden?

Onze magazijnen bevinden zich in China & de Verenigde Staten. De meeste bestellingen worden vanuit China verzonden.

Retouren & Terugbetalingen Wat als ik een beschadigd / defect product ontvang?

Als je een beschadigd of defect product van CoolHeatPro.be hebt ontvangen, stuur ons dan een foto- of videobewijs van de schade en we sturen je meteen een nieuw werkend item (gratis natuurlijk).

Na Aankoop Ik heb een verkeerd verzendadres / de verkeerde variant gekozen! Kan ik dit wijzigen?

Als dit je overkomt, e-mail ons dan zo snel mogelijk op support@CoolHeatPro.be, en we zullen proberen het voor je op te lossen. We kunnen echter niets garanderen in dit geval, omdat al onze items meestal direct na bestelling worden verwerkt en dezelfde dag of de volgende dag worden verzonden. Als je bestelling al in het verzendproces zit, kunnen we het niet stoppen. Neem toch contact met ons op, we zullen proberen te helpen. Let op: als we de bestelling niet kunnen annuleren, doen we geen restitutie als je je producten naar het verkeerde adres hebt besteld.

Mijn pakket zit vast bij de douane, wat kan ik doen?

Douane, postdiensten en CoolHeatPro.be zijn verschillende entiteiten, dus wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane of lokale postdiensten en kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor douanediensten in jouw land. Betaling van douanekosten en belastingen is de verantwoordelijkheid van de ontvanger en wordt niet door ons hier bij CoolHeatPro.be gedekt. Voor verdere details over kosten, neem contact op met je lokale douanekantoor. Als je bestelling vastzit bij de douane, raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met de douane van jouw land en hen te vragen je items vrij te geven.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, gaat de informatie rechtstreeks naar de verzendafdeling die 1-3 werkdagen nodig heeft om te verwerken. Daarna stuurt de verzendafdeling de trackingcodes naar de gegevensinvoer om de trackingcodes bij te werken en een verzendbevestiging per e-mail naar de klant te sturen. Als je wijzigingen wilt aanbrengen in je verzendadres, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice nadat je je bestelling hebt geplaatst en we zullen proberen het voor je op te lossen. Zorg ervoor dat alle door jou verstrekte informatie correct